25 Ιανουαρίου, 2025

Μήλος : ΚΤΕΟ και ερωτηματικά !

              Η πληθυσμιακή αύξηση της Μήλου στους 5.302 κατοίκους σύμφωνα με την τελευταία απογραφή, έφερε και την υποχρέωση του τεχνικού ελέγχου των οχημάτων του νησιού. Τα προηγούμενα χρόνια, που ο πληθυσμός του νησιού δεν ξεπερνούσε τους 5.000 κατοίκους, δεν υπήρχε η εν λόγω υποχρέωση.

             Έτσι, εδώ και λίγες μέρες οι κάτοχοι των οχημάτων, έχουν την υποχρέωση να περνάνε τα οχήματά τους από ΚΤΕΟ στη  Μήλο.

Σε κάθε περίπτωση, ο έλεγχος ΚΤΕΟ γίνεται για τη δική μας ασφάλεια και πρέπει να γίνεται, καθώς εξειδικευμένοι τεχνικοί και κατάλληλα όργανα μέτρησης, ελέγχουν τα οχήματα προλαμβάνοντας βλάβες και ατυχήματα που οι ιδιοκτήτες των ΙΧ δεν μπορούν να αντιληφθούν εύκολα ή που δε γνωρίζουν. Ωστόσο δημιουργούνται κάποια εύλογα ερωτήματα και απορίες όσον αφορά στον πρωτόγνωρο για τη Μήλο θεσμό του ΚΤΕΟ.

Πρώτα – πρώτα γιατί το κόστος του ελέγχου ανέρχεται στα 97,00 € για τα επιβατηγά, ενώ την ίδια στιγμή σε άλλες περιοχές, π.χ. Φάληρο κ.λπ., περιορίζεται στα 58,00 περίπου.

 

Επιπλέον, πονοκέφαλο δημιουργεί στους ιδιοκτήτες των επιβατηγών ΙΧ (και όχι μόνον), το γεγονός ότι ο έλεγχος ΚΤΕΟ, γίνεται σε περίοδο που η τουριστική κίνηση στο νησί είναι αυξημένη, με αποτέλεσμα να μην είναι άμεσα και εύκολα δυνατή, τυχόν συντήρηση των οχημάτων πριν ή μετά τον έλεγχο.

Να σημειωθεί επίσης ότι ο μικρός αριθμός συνεργείων που υπάρχει στο νησί, δεν μπορεί να εξυπηρετήσει γρήγορα τα προς έλεγχο οχήματα, με αποτέλεσμα να διανύεται μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι να γίνει η απαραίτητη συντήρηση των ΙΧ οχημάτων.

Επιπλέον οι συντηρήσεις των ενοικιαζομενων οχημάτων επιβαρύνουν χρονικά ακόμη περισσότερο την κατάσταση.

Επιπρόσθετα το μικρό χρονικό διάστημα που υπήρξε μεταξύ της γνωστοποίησης του ελέγχου ΚΤΕΟ για τα οχήματα και της έναρξης του ελέγχου, δεν άφησε ικανό χρονικό περιθώριο να επισκευάσουν τα ΙΧ τους όσοι αντιλήφθηκαν ή ήξεραν ότι κάτι τέτοιο ήταν αναγκαίο.

Τέλος, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας, ότι στο νησί υπάρχουν οχήματα που οι κάτοχοί τους έρχονται για μικρό χρονικό διάστημα, σε εποχή που χρειάζεται να  εκτελέσουν κυρίως γεωργικές εργασίες, από τον Οκτώβριο λ.χ. μέχρι τον Δεκέμβριο. Αν δεν προλάβει ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης ΙΧ να περάσει το όχημά του τώρα από ΚΤΕΟ, τι γίνεται;

Για το Milos Voice

Θεμιστοκλής Παναγιώτου

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
  1. ασχοληθείτε με το θεμα του ΚΤΕΟ.
    ειναι ενα θεμα που συζητείται απ ολους τους μόνιμους κατοίκους του νησιου.
    καποιος πρέπει να ασχοληθεί ΣΟΒΑΡΆ.
    Δεν ζητησε κανενας να του ελέγξουν το οχημα του…..για την ασφαλεια του!!!!
    και πανω απ ολα το κόστος.
    περιμενω καποιος…φορεας? να ασχοληθεί επιτέλους πριν ειναι πολύ αργα.

  2. Στην αγαπημένη μας Μήλο όλα είναι απίστευτα ακριβότερα για εμάς τους ηλίθιους Αθηναίους.Σειρα σας και περαστικά….

  3. ΕΡΓΙΝΑ ΤΟΥΡΛΟΥ says:

    Περαν της τιμης,γιατι η περιφερεια νοτιου αιγαιου, που ενδιαφερεται τοσο για την ασφαλεια μας, δεν βαζει το χερι στην τσεπη να φτιαχτουν οι ” δρομοι ” ωστε να μην σακατευονται οχηματα και οδηγοι?
    Επισης αφου θεωρουν οτι πρεπει να περασουμε απο ΚΤΕΟ, γιατι δεν εστειλαν δημοσιο ΚΤΕΟ?
    Οσον αφορα την τιμη,ειναι κατανοητο οτι εχουν εξοδα μετακινησης του εξοπλησμου , διαμονη/σιτηση και ενοικιαση του χωρου με τα λειτουργικα εξοδα.Ομως, αφου ερχονται Μηλο βαση καποιου προγραμματος της περιφερειας , δεν θα επρεπε ,αν οχι ολα,τουλαχιστον καποια απο τα προαναφερθεντα εξοδα να καλυπτονται απο αυτο το προγραμμα?
    Εχουμε γινει η χαρα των συνεργειων,χωρις να ρωτησουν αν καποιος εχει να πληρωσει για επισκευες το συγκεκριμενο διαστημα.
    Συμπερασμα: Ο ιδιοκτητης της εταιρειας ειναι γνωστος του γνωστου στην περιφερεια και ολοι εκεινοι θα φανε, θα πιουνε κι εμεις νηστικοι θα κοιμηθουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δημοφιλή