4:25 Ποια είναι η παρούσα κατάσταση στην Ελλάδα για τις τουριστικές επιχειρήσεις?
6:40 Ποιες είναι οι αντιδράσεις των παγκόσμιων τουριστικών παικτών και των Τουριστικών Σωματείων?
7:50 Αεροπορικές εταιρείες. Η παρούσα κατάσταση τους.
19:45 Ερώτηση προς Χάρη Μπρουσαλιαν. Πιστοποιητικό Υγείας.
32:10 Η πρόκληση της επόμενης ημέρας για τον τουρισμό στην Ελλάδα. Ποιοι κλάδοι πρέπει να στηριχθούν για να έχουμε τουρισμό την επόμενη μέρα.
34:10 Οι προκλήσεις του ξενοδοχειακού κλάδου για την φετινή χρονιά.
36:50 Η κατάσταση των “ανταγωνιστών” της Ελλάδας. Τι θα κάνει την διαφορά? Ποιο το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα?
40:20 Η ανεργία την επόμενη μέρα στην Ελλάδα. Παράγοντες που επηρεάσουν την ψυχολογία του Έλληνα ταξιδιώτη και τι ευκαιρίες μπορεί να υπάρξουν.
42:25 Ένα βασικό πρόβλημα της αεροπορικής βιομηχανίας την επόμενη μέρα.
51:35 Τι σημαίνει σωστό Branding προορισμού?
52:50 Τι σημαίνει στρατηγική με απλά λόγια. Ποια ειναι τα key points.
57:20 Γιατί πρέπει να γίνουν κινήσεις τώρα ως αφορά το branding, καθώς την επόμενη ήμερα ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ μεγάλος.
1:00:30 Πως η τεχνολογία θα επηρεάσει ακόμη περισσότερο την ζωή όλων και των ταξιδιωτών. Πως συνδέεται την τεχνολογία με την στρατηγική του προορισμού.
1:11:10 Τι είναι brand “Μήλος“? Τι ειναι brand και τι brandname?
1:13:20 Τι είναι το marketing και σε τι ερωτήσεις απαντάει.
1:30:00 Τοποθέτηση Χάρη Μπρουσαλιαν επι του Marketing και Branding προορισμού.
1:32:20 Τοποθέτηση Αντώνη Μάλλη επί του Φορέα διαχείρισης προορισμού της Μήλου.
1:36:20 Παρέμβαση Πυθαγόρα Νάγου. Το μοντέλου του τουρισμού αλλάζει. Εμείς τι κάνουμε?
1:47:25 Παρέμβαση Γιάννη Σπιλάνη, Καθηγητή Παν. Αιγαίου. Η αγορά και η επιστήμη είναι πλέον σε κοινή γραμμή.
1:50:10 Ποια είναι η αντικειμενική δυσκολία του κάθε στρατηγικού σχεδιασμού.
1:53:10 Παρέμβαση Πυθαγόρα Νάγου. Αλλαγή τουριστικής ταυτότητας του ταξιδιώτη της Μήλου κατά την διάρκεια των τελευταίων 20 ετών.
Αναλυτικά όλα τα λεπτά στην περιγραφή του video στο youtube!