Ψυχρολουσία για τους ανθρώπους που επενδύουν και στον τουρισμό στη Μήλο. Σύμφωνα με δημοσιεύματα που ξεκινούν από τον περασμένο Μάρτιο και επανήλθαν στην επικαιρότητα μαζίκα χθές, για τη Μήλο δεν υπάρχει μέλλον που να στηρίζεται στο αεροδρόμιο του νησιού.
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε τη διαδικασία και τους όρους αξιοποίησης για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης των περιφερειακών αεροδρομίων, που χωρίζονται σε δύο ομάδες και περιλαμβάνουν 7-10 αεροδρόμια η κάθε μία.
Η Ομάδα Α περιλαμβάνει τα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας και προαιρετικά μέχρι τρία εκ των αεροδρομίων της Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Νέας Αγχιάλου.
Η Ομάδα Β περιλαμβάνει τα αεροδρόμια της Ρόδου, Κώ, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου και προαιρετικά μέχρι τρία εκ των αεροδρομίων της Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου.
Ο Δήμαρχος κ. Δαμουλάκης ο οποίος έχει πρωτοστατήσει σε όλες τις ενέργειες για την βελτίωση και την ανάπτυξη του αεροδρομίου υπολογίζουμε ότι θα έχει κάποια απάντηση στους σχεδιασμούς που αφήνουν το νησί μας στο περιθώριο.
Ενημέρωση με άποψη έγκυρα και έγκαιρα. Καθημερινά ειδήσεις, αποκαλυπτικά ρεπορτάζ για Μήλο, Κίμωλο και τα νησιά των Κυκλάδων