Νεότερα στοιχεία για την εξέλιξη της αποκρατικοποίησης των εναπομείναντων περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας μας, έδωσε ο Γρηγόρης Δημητριάδης, διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Prodexpo χθες.
Για τις Κυκλάδες αφορά τα αεροδρόμια της Μήλου , Πάρου , Νάξου και Σύρου , τα οποία έχουν παραμείνει στην υπηρεσία της πολιτικής αεροπορίας.
Ο επικεφαλής του Υπερταμείου, που έχει υπό τη διαχείρισή του τόσο τα 22 περιφερειακά αεροδρόμια που έχουν ενταχθεί σε ένα ενιαίο «πακέτο» αποκρατικοποίησης, όσο και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας που βγήκε εκτός πακέτου για αποκρατικοποίηση, έδωσε περισσότερα στοιχεία για το τι πρόκειται να συμβεί.
Ως προς τα 22 υπόλοιπα αεροδρόμια (Κάρπαθος, Χίος, Αλεξανδρούπολη, Άραξος, Λήμνος, Ιωάννινα, Μήλος, Νάξος, Πάρος, Ικαρία, Κύθηρα, Λέρος, Σητεία, Νέα Αγχίαλος, Κάλυμνος, Σκύρος, Σύρος, Αστυπάλαια, Καστελλόριζο, Καστοριά, Κάσος και Κοζάνη), τώρα επιλέγεται ο σύμβουλος που θα προχωρήσει τον διαγωνισμό το πρώτο τρίμηνο του 2024. Κι εδώ έχει υπάρξει μεγάλη καθυστέρηση, και ελπίζουμε η αποκρατικοποίηση να προχωρήσει με όλα τα αεροδρόμια μαζί κι να μην έχουμε διαχωρισμούς όπως όταν επιλέχθηκαν τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που πήρε έπειτα από διαγωνισμό η Fraport Greece.
Όσον αφορά στην Καλαμάτα, εντός του πρώτου τριμήνου του 2024 οι 4 υποψήφιοι (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.- GMR Airports Limited, ΜΥΤΙΛHΝΑΙΟΣ Α.Ε.-CORPORATION AMERICA AIRPORTS S.A, Egis Airport Operation-AKTOR CONCESSIONS SINGLE MEMBER S.A.- Aéroports de la Cote d’Azur και FRAPORT AG- DELTA AIRPORT INVESTMENTS A.E.- ΠΗΛΕΑΣ Α.Ε.) θα προχωρήσουν σε οικονομικές προσφορές, ώστε στο πρώτο εξάμηνο του 2024 να έχουμε ανάδοχο. Παρόλα αυτά έχουμε καθυστερήσει πολύ.
huffingtonpost.gr
Ενημέρωση με άποψη έγκυρα και έγκαιρα. Καθημερινά ειδήσεις, αποκαλυπτικά ρεπορτάζ για Μήλο, Κίμωλο και τα νησιά των Κυκλάδων