7 Φεβρουαρίου, 2023

Κυνήγι θησαυρού από τους μαθητές της Μήλου στο ορυχείο της Αγγεριάς

Η συννεφιά και το ψιλόβροχο δεν εμπόδισε τους “Rockers!” να κυνηγήσουν τον κρυμμένο θησαυρό στη διαδρομή «Αγγεριά» του Miloterranean, το πρωί του Σαββάτου 26 Σεπτεμβρίου. Η δράση διοργανώθηκε από την Εταιρία Imerys – S&B στο πλαίσιο του θεσμού European Minerals Day 2015, με τη συμμετοχή 41 μαθητών των τριών τάξεων του Γυμνασίου Μήλου.

Τα παιδιά, χωρισμένα σε τρείς ομάδες, περπάτησαν μία διαδρομή 5,5 χιλιομέτρων, που ξεκίνησε από τον Άγιο Νικόλαο στα Πολλώνια και κατέληξε στο ορυχείο της Αγγεριάς. Στη διαδρομή έλυσαν γρίφους, πέρασαν διάφορες δοκιμασίες που αξιοποίησαν τη δημιουργικότητα της κάθε ομάδας. Επί τρείς ώρες περπάτησαν, έπαιξαν, έφτιαξαν τη δική τους συλλογή πετρωμάτων, το δικό τους χάρτη, αλλά και το δικό τους μουσικοχορευτικό δρώμενο.
Οι εμψυχωτές της εταιρίας Ευπαλίνος, που σχεδίασε και υλοποίησε τη δράση σε συνεργασία με τους κ.κ. Αλέκο Πετράκη και Γιώργο Πετράκη, έδωσαν δυναμικό παλμό στην εκδήλωση και κινητοποίησαν τα παιδιά που διασκέδασαν μαθαίνοντας ταυτόχρονα κάτι παραπάνω για τον ορυκτό πλούτο και τις ομορφιές του τόπου τους.

miloteranian1

Η εκδήλωση έκλεισε με την ομιλία του Διευθυντή της Εταιρίας Imerys – S&B στη Μήλο, κ. Σπύρου Τζίντζου, ο οποίος, αφού έδωσε μερικές πληροφορίες για το θεσμό και τη συμμετοχή της εταιρίας στις εκδηλώσεις από το 2007, απένειμε τα βραβεία στους νικητές και ευχαρίστησε τον Γυμνασιάρχη κ. Ζούλια και τα παιδιά για τη θετική ανταπόκρισή τους και τη συμμετοχή τους.

Τα παιδιά, αφού απόλαυσαν τον πλούσιο μπουφέ, ευχαρίστησαν τους παρευρισκόμενους παρουσιάζοντας το μουσικοχορευτικό τους δρώμενο με τίτλο «Rockers σε δράση»!
Τα αναμνηστικά δώρα θα θυμίζουν σε όλους την εκδήλωση και στους νικητές τις επιδόσεις τους, αφού οι «ταχύτεροι» πήραν αθλητικά παπούτσια, οι «χαρτογράφοι» πυξίδες και φακούς εκείνοι που «συνέλεξαν» τα πιο ενδιαφέροντα πετρώματα .

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *