Η Μήλος και η Πάρος πρωταγωνίστριες σε τουριστικές καμπάνιες

Μια νέα μορφή τουριστικής προβολής προορισμών αναδεικνύεται μέσω του λεγόμενου film tourism. Πέρυσι το είδαμε στη Μήλο με τη διαφήμιση του Newscafe με τον Γιώργο Λιανό.

Εφέτος με τον ίδιο παρουσιαστή τα γυρίσματα έγιναν στην Πάρο με πλάνα από την γραφική Νάουσα, ενώ στη Μήλο, σειρά είχαν εφέτος η αεροπορική εταιρία SKY EXPRESS και φυσικά, το spot του ΕΟΤ με τον Όττο, καθώς και η διαφήμιση για το αντηλιακό Korres “Γιαούρτι 28” γυρισμένη στο Σαρακήνικο.

Στο δημοφιλές νησί των Κυκλάδων, την Πάρο, που κερδίζει συνεχώς έδαφος στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, ξεκίνησαν άλλωστε από τον Μάϊο και τα γυρίσματα του γερμανικού ριάλιτι «Are You The One?», το οποίο γυρίζεται για 3η συνεχή χρονιά. Παράλληλα ο άλλος μεγάλος της ελληνικής διαφήμισης, η τράπεζα ALPHA BANK, επίσης διάλεξε την Πάρο για τα γυρίσματα της νέας της καμπάνιας με το προϊόν HOSPITALITY.

Πολλά νησιά και τουριστικές περιοχές θα ζηλέψουν την επιλογή της Πάρου, καθώς το προϊόν HOSPITALITY αναφέρεται ακριβώς στις σύγχρονες και αναβαθμισμένες παροχές των ξενοδοχείων, που οδηγούν τόσο σε ενίσχυση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη, όσο και σε αύξηση των πωλήσεων.

Το διαφημιστικό σποτ θα προβληθεί εκτός από την ελληνική τηλεόραση και στο εξωτερικό, ενώ έχει πολλές εφαρμογές στα social media.

Το νέο αυτό είδος διαφήμισης που συνδυάζει προϊόν με προορισμό αποτελεί τον πλέον σύγχρονο τρόπο προβολής που διασφαλίζει μεγάλη συχνότητα εμφάνισης και, το κυριότερο, χωρίς κανένα κόστος για τους Δήμους.

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ