Οι δυσκολίες γραφής στα παιδιά, αποτελούν συχνό θέμα συζήτησης των γονιών και των δασκάλων. Η δυσγραφία, επηρεάζει τόσο την απόδοση του παιδιού στην τάξη όσο και το χρόνο μελέτης στο σπίτι.
Ένα παιδί που αρνείται ή αποφεύγει να γράψει αξίζει τη προσοχή εκ μέρους γονέων και εκπαιδευτικών διότι ίσως:
Από πολύ νωρίς, πριν ακόμα ένα παιδί κατακτήσει τη γραφή, αναπτύσσει δεξιότητες που επηρεάζουν την γραφοκινητική του επίδοση στο μέλλον. Στα παιδιά με δυσγραφία παρατηρούμε συνήθως μια καθυστέρηση στην κατάκτηση των αντίστοιχων δεξιοτήτων από τη νηπιακή ηλικία.
Στο νηπιαγωγείο θα πρέπει να παρατηρούμε:
Στον Δημοτικό, το παιδί έρχεται πλέον αντιμέτωπο με την δυσκολία της γραφής. Σε συνθήκες όπου καλείται να γράψει λέξεις και προτάσεις ευανάγνωστες, καταβάλλεται προσπάθεια για το καλύτερο αποτέλεσμα ωστόσο πολύ συχνά είναι πιθανόν να παρατηρηθούν τα ακόλουθα:
Η παρατήρηση και ευαισθητοποίηση τόσο των γονιών όσο και των δασκάλων όσον αφορά τις δυνατότητες του κάθε παιδιού μπορεί να βοηθήσουν στην ομαλή ακαδημαϊκή εξέλιξή του καθώς το σχολείο είναι για όλα τα παιδιά απαιτητικό και χρειάζονται ποικίλα εφόδια για την αντιμετώπιση πιθανών δυσκολιών.
Με εκτίμηση,
Αλεξάνδρα Παπαθανασίου
Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια
Νεγρεπόντη Αικατερίνη
Λογοθεραπεύτρια
Επιστημονικοί συνεργάτες στη «Νησίδα Λόγου»
*Στις 04 Ιουνίου, με χαρά αναμένουμε την παιδιατρική μας εργοθεραπεύτρια η οποία θα βρίσκεται στη «Νησίδα Λόγου» πραγματοποιώντας τις θεραπευτικές της συνεδρίες.
Ενημέρωση με άποψη έγκυρα και έγκαιρα. Καθημερινά ειδήσεις, αποκαλυπτικά ρεπορτάζ για Μήλο, Κίμωλο και τα νησιά των Κυκλάδων