25 Μαΐου, 2025

Ανακοίνωση της Sea Jets για τα έκτακτα δρομολόγια του Πάσχα

Ανακοίνωση εξέδωσε ο όμιλος SEAJETS μετά το πρόβλημα που ανέκυψε με έκτακτα δρομολόγια σε προορισμούς του Αιγαίου.

Η ανακοίνωση της SEA JET :

Πειραιάς, Δ. Γούναρη 2

17/04/2025

Η αλήθεια εκθέτει την Attica Group στο επιβατικό κοινό που προσπαθεί να αποποιηθεί τις ευθύνες των πράξεων της

Ο όμιλος SEAJETS με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης είναι σταθερά δίπλα στο επιβατικό κοινό και τους κατοίκους των νησιών, εξυπηρετώντας και έκτακτες ανάγκες που μπορεί να δημιουργηθούν. Στο πλαίσιο αυτό, υπήρξε πολύ αυξημένη ζήτηση για τα νησιά των Κυκλάδων τις ημέρες του Πάσχα, με τα υφιστάμενα δρομολόγια να μην καλύπτουν τις ανάγκες. Ανταποκρινόμενη σε αυτό η SEAJETS κινητοποιήθηκε άμεσα για έκτακτα δρομολόγια πλοίων στη γραμμή των Κυκλάδων προβαίνοντας στις απαραίτητες διαδικαστικές ενέργειες ενώπιον του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (ΥΝΑΝΠ).

Εταιρείες όπως η Attica Group υπέβαλαν καταγγελία (!!!) στο Υπουργείο για τα έκτακτα δρομολόγια της SEAJETS. Όταν η υπόθεση έλαβε δημοσιότητα η Attica Group διά κύκλων της, αρνήθηκε ότι έχει υποβάλει καταγγελία, αντιλαμβανόμενη ασφαλώς ότι οι ενέργειές της την εκθέτουν έναντι του επιβατικού κοινού.

Ο όμιλος SEAJETS έχει στη διάθεσή του τα έγγραφα που αποδεικνύουν την ύπαρξη της καταγγελίας της Attica Group, έγγραφα που διαβιβάστηκαν ορθώς και νομίμως από το Υπουργείο Ναυτιλίας (ΥΝΑΝΠ) σε διαβιβαστικό έγγραφο (από το οποίο σας επισυνάπτουμε απόσπασμα) με θέμα: ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΠΙ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ Ε/Γ-Ο/Γ –Τ/Χ «CHAMPION JET 1» -ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΥΡΩΣΕΩΝ, και παρακάτω αναφέρει σχετικά ΕΓΓΡΑΦΟ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ «ΑΤΤΙΚΑ ΓΚΡΟΥΠ» ΜΕ ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ – ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ.

Λυπούμαστε για τις αναληθείς δηλώσεις της Attica Group όπως πέραν πάσης αμφιβολίας αποδεικνύεται από τα παραπάνω. Προφανώς εκ των υστέρων η Attica Group αντιλήφθηκε ότι εκτέθηκε από τις  ενέργειές της οι οποίες δεν συνάδουν με την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και του Δημοσίου συμφέροντος, όμως είναι τουλάχιστον ατυχές στην περίπτωση αυτή αντί να ζητήσει συγγνώμη, να αποποιείται τις καταγγελίες που έχει κάνει προσπαθώντας να παραπληροφορήσει και πάλι το κοινό.

Η νέα ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προέβη στις δέουσες ενέργειες για την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των επιβατών, εγκρίνοντας, παρά την καταγγελία της Attica Group, τα έκτακτα δρομολόγια της SEAJETS.

Ο όμιλός SEAJETS δε θα πτοηθεί από τις ενέργειες των ανταγωνιστών του και θα συνεχίζει να προσφέρει το μεταφορικό του έργο όπου και όταν αυτό απαιτείται, ταγμένος στην ενίσχυση και ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών και νησιών του Αιγαίου.»

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δημοφιλή