Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Μήλου για το 2016

A. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ 2016

Στις εκθέσεις που συμμετέχουμε με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου δεν χρεωνόμαστε για έξοδα περιπτέρου αλλά μόνο μεταφορά φυλλαδίων (μέχρι 1.000 ευρώ) και εκπροσωπήσεις (έως 500 ευρώ για εκθέσεις εσωτερικού,1200-1500 ευρώ για εκθέσεις εξωτερικού).
Στις εκθέσεις που χρεωνόμαστε περίπτερο στοιχίζει από 1.000 ευρώ εάν συνεργαστούμε με άλλο νησί και από 2.000-3.000 ευρώ εάν είμαστε μόνοι. Το πρόγραμμα του ΕΟΤ και της ΠΝΑΙ σχετικά με τις Διεθνείς τουριστικές Εκθέσεις για το 2016 δεν έχει ακόμα καταρτιστεί για το λόγο αυτό θα βασιστούμε στο πρόγραμμα του προηγούμενου έτους (τα παρακάτω στατιστικά είναι κατά προσέγγιση). Αναφορά – Καταγραφή των Διεθνών Τουριστικών Εκθέσεων:
Οι εκθέσεις που προτείνει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου μέσα από το πρόγραμμα συμμετοχής του ΕΟΤ και αφορούν αγορές προτεραιότητας της Μήλου
ΒΕΡΟΛΙΝΟ – ITB 9 – 13/3/2016

Επισκεψιμότητα: 174.000 επισκέπτες
Εκθέτες 11.000 (από 189 χώρες)

ΒΙΕΝΝΗ –FERIEN MESSE
14 – 17/1/2016 Επισκεψιμότητα: 153.651

ΜΑΔΡΙΤΗ – FITUR
20 – 24/1/2016 Προσδοκώμενη Επισκεψιμότητα: 209.260

ΠΕΚΙΝΟ- ΒΙΤΕ
Beijing International Tourism Expo
24 – 26/6/2016 Με πάνω από 985 εκθέτες από 81 χώρες

ΜΑΙΑΜΙ – SEA TRADE SHIPPING MAIAMI
14 – 17/3/2016 Προσδοκώμενη Επισκεψιμότητα: 3.615

ΜΟΣΧΑ –MITT
23 – 26/3/2016 Επισκεψιμότητα: 82,933

WΤΜ
7 – 9/11/2016 Επισκεψιμότητα: 62.135

ΟΥΤΡΕΧΤΗ – VAΚANTIEBEURS
12 – 17/1/2016 Επισκεψιμότητα: 117.520 επισκέπτες
1208 εκθέτες

ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ – SALON DE VACANCES
4 – 8/2/2016 Επισκεψιμότητα: 100.000 επισκέπτες
700 εκθέτες από 65 χώρες

ΕΛΣΙΝΚΙ- ΜΑΤΚΑ
21 – 24/1/2016 Επισκεψιμότητα: 70.000 επισκέπτες
1100 εκθέτες από 80 χώρες.
15.000 επαγγελματίες
Ή

ΧΕΡΝΙΝΓΚ (Δανία) – FERIE FOR ALLE
26 – 28/2/2016

Επισκεψιμότητα: 60.000 επισκέπτες με κατά κεφαλή δαπάνη 3.900£. 90% των επισκεπτών προτίθενται κάνουν κράτηση για διακοπές, εκτός Δανίας

Επιπλέον εκθέσεις που δεν προτίθεται να συμμετέχει ο ΕΟΤ αλλά υπάρχει πιθανότητα μεμονωμένης παρουσίας ως Περιφέρεια, θεωρούνται αξιόλογες και αφορούν αγορές προτεραιότητας της Μήλου.

ΠΑΡΙΣΙ –SALON MONDIAL DU TURISME
17 – 20/3/2016  Επισκεψιμότητα: 106.000 επισκέπτες

ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ – GREKLAND PANORAMA
12 – 14/2/2016 Επισκεψιμότητα:7.000 επισκέπτες
Εκθέτες 115
Άλλα στοιχεία: 1.800* πακέτα διακοπών για την Ελλάδα πουλήθηκαν στο διάστημα της έκθεσης

ΚΩΝ/ΠΟΛΗ – EMITT
28 – 31/1/2016 Επισκεψιμότητα: 128.000
Εκθέτες: 4.000 από 60 χώρες
Επαγγελματίες: 60.000

ΜΙΛΑΝΟ – BIT
11 – 13/2/2016 Επισκεψιμότητα: 70.000 επισκέπτες  Εκθέτες από 62 χώρες)
20.400 επαγγελματικές συναντήσεις
2.600 δημοσιογράφοι

Θεσσαλονίκη- Philoxenia
17 – 20/11/2016 Επισκεψιμότητα: 20.000 επισκέπτες
Επιπλέον εκθέσεις που προτείνει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου μέσα από το πρόγραμμα συμμετοχής του ΕΟΤ και είτε δεν αφορούν αγορές υψηλής προτεραιότητας της Μήλου (πχ Βαλκάνια), είτε είναι αξιόλογες αλλά έχουν προταθεί ήδη αντιπροσωπευτικές εκθέσεις από τις ίδιες αγορές (πχ Ρωσία, Κίνα κλπ)

ΤΕΛ ΑΒΙΒ – IΜΤΜ
9 – 10/2/2016
Εκθέτες: πάνω από 300

ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ – IMEX
19 – 21/4/2016 Επισκεψιμότητα: 9.000 επαγγελματίες επισκέπτες (πχ TOs και ταξιδιωτικοί πράκτορες) εκ των οποίων, άνω των 4.000 είναι hosted buyers.

WTM Latin America
29 – 31/3/2016 Επισκεψιμότητα: 17.000 επισκέπτες, κοινό και επαγγελματίες

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ – New York Times Travel Show
9 – 10/1/2016 Επισκεψιμότητα: 21.000 επισκέπτες (κοινό) και επαγγελματίες
Πάνω από 500 εκθέτες

ΜΟΣΧΑ – ITM INTOURMARKET
19 – 22/3/2016 Επισκεψιμότητα: 80.000 επαγγελματίες
Πάνω από 1400 εκθέτες

ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ – IFT
20 – 24/1/2016 Επισκεψιμότητα: 53.000 επισκέπτες 850 εκθέτες

ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ – ROMEXPO
25 – 28/2/2016 Επισκεψιμότητα: 500.000 επισκέπτες 4.500 εκθέτες (για όλες τις εκθέσεις που οργανώνει ο φορέας)

ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ- Destinations the Holiday & Travel Show,
21 – 24/1/2016 Επισκεψιμότητα: 23.586 επισκέπτες με κατά κεφαλή δαπάνη 3.900£. 60% των επισκεπτών προτίθενται κάνουν κράτηση για διακοπές, τους επόμενους 6 μήνες.

ΛΟΝΔΙΝΟ- Destinations the Holiday & Travel Show,
4 – 7/2/2016  Επισκεψιμότητα: 40.000 επισκέπτες με κατά κεφαλή δαπάνη 4.000£. 70% των επισκεπτών προτίθενται κάνουν κράτηση για διακοπές, τους επόμενους 6 μήνες.

ΓΚΟΥΑΝΤΖΟΥ (Κίνα) Guangzhou International Travel Fair 2015 (GITF 2015).
25 – 27/2/2016 21.000 επαγγελματικές συναντήσεις και 750 hosted buyers
Β. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

Εφόσον το budget του Δήμου επιτρέπει την διενέργεια μιας διαφημιστικής καμπάνιας θα μπορούσαμε να συντάξουμε ένα media plan με ποικίλα Μέσα και τεράστια αποτελεσματικότατα:
• Καταχωρίσεις σε έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, σε Ελλάδα και εξωτερικό.
• Υπαίθρια διαφήμιση όπως η προβολή σε πλάτες λεωφορείων

Εκτιμώμενο Κόστος 23.000 € πλέον ΦΠΑ (ανάλογα με την ένταση της διαφημιστικής σας καμπάνιας)
Γ. ΈΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ

Προτείνεται η διεξαγωγή έρευνας ικανοποίησης τουριστών με στόχο την πρωτογενή έρευνα, την συλλογή και επεξεργασία ερωτηματολογίων και την αποτύπωση του προφίλ του επισκέπτη την καταγραφή της ζήτησης κα προσφοράς, την ανάλυση SWOT και την εφαρμογή άλλων μάρκετινγκ εργαλείων με λεπτομέρειες για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων και την μελλοντική στόχευση του Δήμου και των ντόπιων επαγγελματιών στις αγορές.
Ενδεικτικές επιμέρους ενέργειες : Σύνταξη ερωτηματολογίων, διανομή σε διάφορες χρονικές περιόδους μέσα στο έτος, συλλογή και επεξεργασία με τις πλέον σύγχρονες μεθόδους από έγκριτο πανεπιστημιακό φορέα και εξαγωγή συμπερασμάτων σε πολύ ειδικό κόστος.

Εκτιμώμενο Κόστος 5.000 € πλέον ΦΠΑ (θα γίνει προσπάθεια να συμπιεστεί το κόστος)

Δ. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Η προβολή του προορισμού μπορεί να αφορά στοχευμένες παρουσιάσεις στο εξωτερικό και διάφορες ενέργειες/ special projects/ συνέργειες που απευθύνονται στο trade (ταξιδιωτικοί πράκτορες, αεροπορικές εταιρίες, δημοσιογράφοι) αλλά και το consumer – ευρύ καταναλωτικό κοινό . Ιδιαίτερη βαρύτητα προτείνεται να δοθεί σε ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων όπως η προσέλκυση δημοσιογράφων, η συμμετοχή σε οργανωμένα δημοσιογραφικά ταξίδια, η συμμετοχή σε ταξίδι τουριστικών πρακτόρων και tour operators σε αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού, η παρουσίαση του προορισμού σε επιλεγμένο κοινό τουριστικών πρακτόρων και η συμμετοχή σε road shows δηλαδή σε προγραμματισμένες συναντήσεις με πράκτορες και επαγγελματίες του Τουρισμού σε δύο ή και παραπάνω πόλεις μίας γεωγραφικής αγοράς.

Εκτιμώμενο Κόστος 25.000 € πλέον ΦΠΑ (ανάλογα με της παρουσιάσεις που θα συμμετέχετε)

Ε. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΦΥΛΛΑΔΙΟΥ

Δημιουργία μακέτας Τουριστικού Φυλλαδίου μετάφραση σε 8 γλώσσες (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ρωσικά Ιταλικά, Γερμανικά, Σουηδικά, Κινέζικα) και εκτύπωση (1500 τεμάχια ανά γλώσσα)

Εκτιμώμενο Κόστος 12.000 € πλέον ΦΠΑ (ανάλογα με την ποσότητα των φυλλαδίων που θα τυπωθούν)

ΣΤ. ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Κόστος: 10.000,00 € πλέον ΦΠΑ

Παρατηρήσεις:

o Οι προτεινόμενες ενέργειες είναι ενδεικτικές καθώς θα συνεχίζεται η προσπάθεια εντοπισμού νέων ευκαιριών προβολής σε άλλες αγορές ή ακόμη και στις υπάρχουσες.
o Τα κόστη για την πραγματοποίηση των παραπάνω ενεργειών είναι πολύ χαμηλά καθώς την προεργασία και την προετοιμασία του μεγαλύτερου μέρους των δράσεων θα αναλάβει η εταιρία MTC GROUP με την ιδιότητα των συμβούλων του Δήμου, με αποτέλεσμα να υλοποιούνται δράσεις με πολύ μεγάλη αξία, σε τιμές πολύ χαμηλότερες από τις τιμές της αγοράς.
ΣΤΟΧΟΙ:

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα οι στόχοι μας εντοπίζονται στα παρακάτω θέματα:
• Επιμήκυνση της χρονική περιόδου
• Αύξηση των αφίξεων/ διανυκτερεύσεων
• Αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης.
Προκείμενου να βοηθήσουμε στην επίτευξη ή έστω στην προσέγγιση των παραπάνω στόχων είναι χρήσιμο οι προσπάθειες να επικεντρώνονται στην συντήρηση του μεριδίου σε αγορές του εξωτερικού που η Μήλος έχει σημαντικές επιδόσεις χωρίς να αγνοούνται η Ελληνική αγορά και νέες υποσχόμενες αγορές. Στο πνεύμα αυτό, ενέργειες προβολής προτείνονται για τις αγορές, Ελλάδα, Μ Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία, Σκανδιναβία, Ρωσία, Κίνα Τουρκία, ΗΠΑ κλπ. Παράλληλα, ευκαιρίες προβολής θα διερευνώνται σε διαρκή βάση σε όλες τις γεωγραφικές και θεματικές αγορές ενδιαφέροντος.
Οι προτεινόμενες ενέργειες είναι ενδεικτικές καθώς θα συνεχίζεται η προσπάθεια εντοπισμού νέων ευκαιριών προβολής σε άλλες αγορές ή ακόμη και στις υπάρχουσες.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ