You Are Here: Home » TOP » Στο “πόδι” η Μήλος για να μην γίνουν τα Πολλώνια λιμάνι.

Στο “πόδι” η Μήλος για να μην γίνουν τα Πολλώνια λιμάνι.

Στο “πόδι” η Μήλος για να μην γίνουν τα Πολλώνια λιμάνι.

Στο Συμβούλιο Επικράτειας (ΣτΕ) θα οδηγηθούν οι κάτοικοι των Πολλωνίων, εφόσον επιχειρηθεί η αλοίωση της χρήσης του λιμενικού έργου το οποίο έχει εγκριθεί και αδειοδοτηθεί για την εξυπηρέτηση της σύνδεσης Μήλου – Κιμώλου. Παράλληλά σε ένα τέτοιο μέγεθος έργου θα είναι δυνατή η ασφαλής πρόσδεση ταχυπλόων σκαφών.

Στην απόφαση που υπογράφει ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου κ. Δρυμπέτας στις 14 Μαρτίου 2013 αναφέρεται στην αύξηση του βάθους της λιμενολεκάνης κατά δύο μέτρα. Συγκεκριμένα αναφέρει “όσο αναφορά την αύξηση του βάθους της λιμενολεκάνης κατά δύο μέτρα, η οποία είναι σε μικρή επιφάνεια – για τέτοια φύσεως έργα – λόγω του ότι σύνεγγυς το βάθος του φυσικού πυθμένα φθάνει στα 7 μέτρα, αυτή ζητείται για να είναι αξιοποίησιμο το συνολικό μέγεθος του μετώπου των κρηπιδωμάτων, να δύναται δηλαδή να προσδέσει στην όποια εξαιρετική περίπτωση και μεγάλυτερο πλοίο (π.χ πρόσδεση σε περίπτωση κακοκαιρίας διερχομένου πλοίου στην περιοχή, πρόσδεση σε περίπτωση βλάβης διερχομένου πλοίου, προσέγγιση σε περίπτωση επισκευών καθαρισμών εκβάθυνσεων στο λιμάνι του Αδάμαντα). Η αύξηση δηλαδή του βάθους δεν αλλάζει τον χαρακτήρα και την σκοπιμότητα του αδειοδοτηθέντος έργου που είναι η εξυπηρέτηση της σύνδεσης Μήλου, Κιμώλου”. Η απόφαση αυτή, μετά τα όσα επισημάναμε είναι απόλυτα συμβατή με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες της περιοχής.

Ένα μήνα αργότερα στις 19 Απριλίου 2013 έρχεται στο Δήμο, απόφαση τροποποίησης – συμπλήρωσης του λιμενικού έργου στην περιοχή Πολλωνίων του Δήμου Μήλου.” Η απόφαση περιλαμβάνει και την κατασκευή δυο κρηπιδωμάτων μήκους 50 μέτρων το καθένα και θωράκιση με φυσικούς ογκόλιθους λόγω αύξησης του βάθους θεμελίωσης των κρηπιδωμάτων και αύξησης του βάθους μέρους της λιμενολεκάνης κατά 2 μέτρα”. Τα δυο γιγαντιαία κρηπιδώματα, τηρουμένου των αναλογιών – 50 μέτρα είναι το μέτωπο του κρηπιδώματος στον Αδάμαντα, έβαλαν… “ψύλλους” στα αυτιά της δημοτικής αρχής και των κατοίκων, οι οποίοι ανησυχούν ότι ετοιμάζεται κάποιο μεγάλο λιμάνι στα Πολλώνια. Πολλοί είναι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι θα είναι εξαιρετικά δύσκολο μελλοντικά οι τοπικές αρχές και η Μήλος να ζητήσει την προσέγγιση επιβατικών πλοίων στον Αδάμαντα αφού η λιμενική εγκατάσταση των Πολλωνίων παρέχει στους πλοιοκτήτες μειωμένα καύσιμα στην εκτέλεση του δρομολογίου.

Στην απόφαση της Περιφέρειας, στην πρώτη παράγραφο του κεφαλαίου 38 “τονίζεται ότι οι τροποποιήσεις στοχεύουν στην αναβάθμιση της λιμενικής υποδομής της νήσου Μήλου με την δημιουργία εναλλακτικής λύσης για την ασφαλή ακτοπλοική σύνδεση της Μήλου, ήτοι την εναλλακτική δυνατότητα προσέγγυσης επιβατικών πλοίων της γραμμής σε όποια εξαιρετική περίπτωση (πρόσδεση διερχομένου πλοίου σε περίπτωση κακοκαιρίας, βλάβης ή επισκευών – εργασιών στο λιμάνι του  Αδάμαντα).

Ο δήμαρχος Μήλου σχολίασε τους κινδύνους που δημιουργούν “οι εναλλακτικές λύσεις” τονίζοντας ότι “δεν υπάρχει περίπτωση να δέσει μεγάλο πλοίο στον υπό κατασκεύη μώλο στην περιοχή του Πολυχρόνη”.

Ο κ. Δαμουλάκης συμπλήρωσε ότι ” για να γίνει τέτοιο λιμενικό έργο στα Πολλώνια πρέπει να δημιουργηθεί η διάνοιξη και κατασκευή περιφεριακού δρόμου από του Πολυχρόνη μέχρι τον Άγιο Φανούριο”.

Πολλοί υποστηρίζουν ότι η ενδεχόμενη αλλαγή της χρήσης του λιμανιού του μικρού αλιευτικού μώλου των Πολλωνίων θα επιφέρει δραματικές αλλαγές στον χάρτη εκμετάλλευσης γης στο νησί μας. Τα Πολλώνια από γραφικό ψαροχώρι θα εξεληχθούν σε λιμενική ζώνη, προς ώφελος άλλων περιοχών του νησιού.

Οι κάτοικοι των Πολλωνίων βρίσκονται σε διαρκή κινητοποίηση και ήδη προσέφυγαν σε διαμαρτυρία προς τον κ. υπουργό ΠΕΚΑ. Επικεφαλής των κατοίκων των Πολλωνίων που προσέφυγαν κατά του υπουργού είναι ο δήμαρχος κ. Δαμουλάκης και υπογράφουν ακόμα οι :

1.    Γεράσιμου Δαμουλάκη, Δημάρχου Μήλου,
2.    Μανώλη Μάλλη του Αναστασίου, Ηλεκτρολογου μηχανικού,
3.    Σοφίας Βαμβούνη του Γιαννούλη , Πολιτικού μηχανικού ,
4.    Αλέξανδρου Πετράκη του Χρυσόστομου , Γεωλογου ,
5.    Αννας Σαρακινου του  Μανούσου ,
6.    Ιωάννη Χαβάκη του Γεωργίου ,
7.    Μαρίας Κορόγιαννου ,
8.    Ιωάννη Μαρκαντώνη ,
9.    Ευδοκίας Ηλιοπούλου του Κωνσταντίνου ,
10.  Αντωνίου Βικέλη του  Πέτρου,
11.  Στυλλιανής Μάλλη του Αναστασίου ,
12.  Φραγκίσκου Μάλλη του Ηλία ,
13.  Ανδρέα Γενναδόπουλου του Αντωνίου,
14.  Νικολάου Μάλλη του Μάρκου ,
15.  Νικολάου Μαργαρώνη του Παναγιώτη ,
16.  Αναστασίας Μαρκαντώνη ,
17.  Γεωργίου Γενναδόπουλου του Ανδρέα ,
18.  Νικολάου Μωραιτη του  Ηλία ,
19.  Ανδρέα Μαυρογιάννη ,
20.  Μαρίας-Ελενης Λουκοπούλου,
21.  Ηλία Μάλλη του Φραγκίσκου ,
22.  Σταμάτη Κάτρη του Γεωργιου ,
23.  Ανδρέα Μάλλη του Αντωνίου ,
24.  Αντώνη Βαμαβούνη του Χρήστου ,
25.  Peter Osenbruegge ,
26.  Αργυρώς Osenbruegge,
27.  Ζέππου Μωραίτη του Μιχαήλ ,
28.  Αντώνη Αιβαλιώτη του Εμμανουήλ ,
29.  Κωνσταντίνου Μάλλη του Πέτρου,
30.  Ειρήνης Μάλλη,
31.  Κωνσταντίνου Μακρή του Μιχαήλ ,
32.  Γεωργίου Μάλλη του Ανδρέα ,
33.  Οδηγήτριας Πετράκη του Χρυσόστομου ,
34.  Δημήτρη Πουλημένου του Γεωργίου ,
35.  Αναστασίου Μάλλη του Αντωνίου ,
36.  Μαρίας Τούρλου του Φίλλιπα ,
37.  Χρήστου Μιχαήλ,  επιχ/τια, κατοίκων όλων των παραπάνω Πολλωνίων Μήλου,
38.  Νικολάου Ψαθά του Γεωργίου ,επιχ/τια στα Πολλώνια Μήλου, κατοίκου Τριοβασάλου Μήλου,
39.  Χριστόδουλου Παγώνη του Γεωργιου , κατοίκου Αθηνων , Πανδώρας 18
40.  Αντωνίου Πλέσσα του Δημήτρη , κατοίκου Καλλιτεχνούπολης Αττικής, οδός Διον. Σολωμού 4,
41.  Αικατερίνης Κούκου, κατοίκου Παλ. Πεντέλης, Γορτυνίας 21,
42.  Ελένης Παγώνη του Γεωργίου, κατοίκου Αθηνών, Πανδώρας 18,
43.  Μανώλη Καβαλιέρου, κατοίκου Αγ. Αναργύρων, Καρπενησίου 3.
44.  Καμσκαρη Μαργαριτα  του Νικολαου , κατοικου Πολλωνιων
45.  Κορινα Μαλλη του Γεωργιου , κατοικου Πολλωνιων
46.  Νικολαος Λιλλης το Θεοδωρου , κατοικου Πολλωνιων
47.  Αικατερινη Κατρη του Εμμανουηλ , κατοικου Πολλωνιων
48.  Γεωργιος Μαλλης του Αντωνιου, κατοικου Πολλωνιων
49.  Αντωνιος Μαλλης του Αντωνιου , κατοικου Πολλωνιων
50.  Νικολαος Λιλλης του Κωνσταντινου , κατοικου Πολλωνιων
51.  Αχχιλλεας Καματερης , κατοικος Πολλωνιων
52.  Αντωνιος Μαυρογιαννης του Επαμινωνδα , κατοικος Πολλωνιων
53.  Ιωαννης Μαλλης , κατοιος Πολλωνιων
54.  Φραγκισκος Μωραιτης του Νικολαου , κατοικος Πολλωνιων
55.  Γεωργια Μαυρογιαννη του Φραγκισκου , κατοικος Πολλωνιων
56.  Μοσχουλα Μαυρογιαννη , κατοικος Πολλωνιων
57.  Ευαγγελια Πετρακη του Ελευθεριου , κατοικου Πολλωνιων
58.  Φλωρα Τσαμασφυρη του Νικολαου, κατοικος Πολλωνιων
59.  Μαρια Κατρη του Γεωργιου , κατοικος Πολλωνιων
60.  Μαρκος Καρβουνης , κατοικος Πολλωνιων
61.  Δημητρης Μαργαριτης , κατοικος Πολλωνιων
62.  Κωνσταντινος Κωνσταντινιδης , κατοικος Πολλωνιων
63.  Χρυσουλα Βικελη του Χαραλαμπους , κατοικος Πολλωνιων
64.  Γεωργιος Ξυδους , κατοικος Πολλωνιων
65.  Ροδουλα Καμακαρη του Αριστειδη, κατοικος Πολλωνιων
66.  Δημητρης Τσερωνης του Ιγνατιου , κατοικος τριοβασαλου Μηλου
67.  Κατερινα Μαλλη του Αντωνιου , κατοικος Πολλωνιων
68.  Νικολαος Μαλλης του Αντωνιου , κατοικος Πολλωνιων
69.  Αικατερινη Μαλλη του Γεωργιου , κατοικος Πολλωνιων
70.  Μαυροματα Μαλλη του Αντωνιου , κατοικος Πολλωνιων
71.  Παπαδομιχελακη Ευτυχια του Μιχαηλ , κατοικος Πολλωνιων

 

Comments (1)

  • ΧΑΤΖΗΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

    Εστω και με καθυστερηση εγινε αντιληπτο οτι οι σειρηνες που μιλουσαν για την αναπτυξη των Πολλωνιων με την κατασκευη του λιμανιου αλλα ειχαν στο μυαλο τους.Ακομα ομως και εαν ισχυριστουν οτι το λιμενικο αυτο εργο θα βοηθησει τα Πολλωνια τα επιχειρηματα τους ειναι εωλα.
    Πουθενα σε κανενα αλλο νησι των Κυκλαδων δεν προωθειται δημιουργια δευτερου λιμανιου με αστεια επιχειρηματα τυπου ”προσδεση πλοιων με κακοκαιρια,βλαβης η επισκευων εργασιων στο λιμανι του Αδαμαντα.Γιατι τοτε δεν φτιαχνουμε και στα αλλα νησια;Μονο στη περιοχη των Πολλωνιων ΥΠΑΡΧΕΙ αυτη η πιθανοτητα;
    Ηδη σε αποσταση 2 μιλιων φταχνεται στη Κιμωλο το λιμανι .Διερωτωμαι γιατι δεν ειναι αρκετο αυτο για να καλυψει αυτες τις αστειες αναγκες ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ να φτιαχτει και αλλο λιμανι στα Πολλωνια.Τελικα στην ΕΟΚ τα χρηματα περισευουν για τετοιες αναγκες ενω για αλλες δεν υπαρχουν;
    Κανενα αλλο νησι στις ΚΥΚΛΑΔΕΣ δεν εχει δυο λιμανια πλην της Αμοργου και αυτο γιατι μεχρι που φτιαχτηκε ο δρομος συνδεσης ΚΑΤΑΠΟΛΑ-ΑΙΓΙΑΛΗ δεν υπηρχε δυνατοτητα επικοινωνιας μεταξυ τους παρα μονο δια θαλασης.

    Ειμαι πολιτικος μηχ.ΕΔΕ ,διαμενω στη Πελεκουδα ,ειμαι δημοτης Μηλου και δραστηριοποιουμαι στη Μηλο απο το 1985.Μεχρι σημερα δεν ειδα αυτες τις πιθανες περιπτωσεις που να δικαιολογουν ολη αυτη τη κατασπαταληση εκατομμυριων λες και επειδη ειναι απο την ΕΟΚ δεν ειναι χρηματα δικα μας η δεν θα μπορουσαν να καλυψουν αλλες αναγκες του νησιου πολυ σοβαρες(αποχετευση,αεροδρομιο,οδικο δικτυο,χωροι σταθμευσης) αρκει φυσικα να εχουν γινει οπως χρειαζεται παντα σοβαρες μελετες για να υλοποιηθουν και να χρηματοδοτηθουν.Αναρωτιεμαι πως επεισαν την ΕΟΚ με αυτα τα επιχειρηματα.
    Αναφερω ενα αντιστοιχο παραδειγμα νησιων που συνδεονται μεταξυ τους με ”παντοφλα”και ομως δεν χρειαζονται λιμανια γιαυτο και παρολα αυτα αναπτυσονται συνεχως και ειναι πολος ελξης ειτε απλων ειτε επωνυμων ανθρωπων.Η ΑΝΤΙΠΑΡΟΣ και η ΠΑΡΟΣ.
    Η συνδεση τους γινεται οχι με μια μονο παντοφλα αλλα με πολλαπλασιες και στην μεν Παρο στη ΘΕΣΗ ΠΟΥΝΤΑ το λιμανι ειναι ολο και ολο μια γλυστρα για τον καταπελτη της παντοφλας ,στη δε ΑΝΤΙΠΑΡΟ μια μικρη προβλητα διπλα στα ψαροκαικα.Και τα δυο νησια υπερεχουν και σε κινηση και σε μονιμους κατοικους απο αυτα της Μηλου -Κιμωλου.Δεν ειδα ομως να προωθουνται δυο λιμανια ταυτοχρονα και μαλιστα σε αποσταση δυο μιλιων μεταξυ τους οπως γινεται σε εμας(ΠΟΛΛΟΝΙΑ,ΨΑΘΗ).
    Ουδεμια αναπτυξη θα ερθει εξαιτιας του λιμανιου.Δεν λειπει το λιμανι στη Μηλο ΟΥΤΕ στα Πολλονια. Το νησι μας εχει λιμανι και μαλιστα το μεγαλυτερο φυσικο λιμανι της Μεσογειου.Ικανοποιει επαρκως ολες τις αναγκες μας και παρεχει φυσικη προστασια σε καθε πλοιο οποιου μεγεθους.Εκεινο που δεν εχουμε ειναι ενα σωστο αεροδρομιο και πλοια που να μας εξυπηρετουν και αυτο δεν οφειλεται στο οτι δεν εχουμε δευτερο λιμανι στα Πολλονια.Αλλα αυτο ειναι μια αλλη κουβεντα που καποτε πρεπει να ξεκινησει με καθε ειλικρινεια και οχι μονο στα καφενεια.
    Αληθεια Η Συρος με ασφαλες λιμανι και ναυπηγειο και που ειναι σε αποσταση αναπνοης απο Παροναξια ,Μυκονο ΓΙΑΤΙ εκοψαν φετος τη συνδεση της μεσω HIGHSPEED;
    Επιτελους ας καταλαβουν οτι δεν ειμαστε τοσο αφελεις για να μας σερβιρουν τετοια επιχειρηματα.
    Τα Πολλονια απεδειξαν και κερδισαν δικαιωματικα τον επισκεπτη του νησιου και να θεωρειται ως πρωτη επιλογη του μολις φθασει στο νησι μας.
    Γιατι αντικειμενικα ειναι ενα πανεμορφο γραφικο ψαροχωρι που ελκυει καθε φυσιολογικο ανθρωπο απο οπου και εαν προερχεται που θελει να αλλαξει περιβαλλον και να ζησει οντως ησυχα ποιοτικα και να απολαυσει τις διακοπες του.Αλλιως θα μπορουσε ειτε να παει σε ενα αλλο μερος με λιμανι εαν αυτο επιθυμει η να παει στα λιμανια της πατριδας του.
    Δεν νομιζω οτι υπαρχει λιμανι με ολες τις συνακολουθες λειτουργιες που να θεωρειται γραφικο και να προσελκυει επισκεπτες πολυ περισοτερο καποιου επιπεδου οικονομικου.
    Στα Πολλονια τα τελευταια χρονια εχει γινει μια συστηματικη δουλεια και προσπαθεια σε ολους τους τομεις ειτε διαμονης ειτε φαγητου με νεοδμητα καταλυματα και πολυ καλες υπηρεσιες,νεα εστιατορια και ψαροταβερνες.Εδω υπαρχουν τα καλυτερα συγκροτηματα διαμονης και τα καλυτερα εστιατορια.Γιαυτο και οι επισκεπτες ειναι πανω του μεσου ορου οικονομικα .
    Τι αλλο θελουμε να γινει;Πιστευει καποιος οτι οταν θα βγαινει η θα καθεται στη βεραντα του καταλυματος του θα χαιρεται ιδιαιτερα γιατι εχει κοντα του τα πλοια που θα φυγει;Ουτε στη Μυκονο ουτε στη Σαντορινη ουτε στη Παρο ουτε πουθενα στις Κυκλαδες οι επισκεπτες προτιμουν τα λιμανια τους αντιθετως προτιμουν τα αλλα μερη στο καθε νησι απο αυτα.
    Θεωρειται αναπτυξη η αναρχη και ακαλαισθητη τοποθετηση δυσαναλογα μεγαλων πινακιδων ενοικιασης αυτοκινητων και μοτο,τουριστικων γραφειων,καταστηματων κ.α;Η εικονα αυτη που μοιαζει με αυτην του λιμανιου στο ΑΘΗΝΙΟ της Σαντορινης ειτε με αυτο της Τηνου ειτε με αυτο της Παρου ειτε με αυτο του Αδαμαντα και αλλου θεωρειται οτι συμβαλει στην αναπτυξη του μερους μας και βοηθαει στην προσελκυση επισκεπτων;
    Αντιθετως βοηθαει στην απαξιωση ακομα και οσων θετικων ειτε καλων στοιχειων υπαρχουν στο μερος αυτο και ακυρωνει τις πρσπαθειες οσων με πολυ κοπο καταβαλουν για προσελκυση επισκεπτων με ποιοτικα χαρακτηριστικα.
    Ποιο αλλο μερος στο νησι μας προσφερει το συνδυασμο αυτης της καταπληκτικης εικονας να τρως ησυχα διπλα στη θαλασσα με πανεμορφη θεα ειτε να μενεις σε εναν οικισμο που χαρακτηριζεται για την ησυχια του και την καλαισθητη εμφανιση των καταλυματων του;
    Καταφεραμε να ειμαστε η πρωτη επιλογη του επισκεπτη στο νησι μας για ολους αυτους τους λογους και θα ειναι ανοησια να χασουμε αυτο το προνομιο και να το καρπωθουν αλλοι.
    Εμεις ειμαστε αυτοι που θα φερουμε ακομα μεγαλυτερη αναπτυξη στα Πολλονια αρκει να μεινουμε πιστοι στις επιλογες μας για προσελκυση ποιοτικου τουρισμου και να μην κανουμε υποχωρησεις στις υπηρεσιες που προσφερουμε.
    Ας αγαπησουμε το χωριο μας περισοτερο γιατι το αξιζει γιαυτο που ειναι και ας μην καταφερουμε μονοι μας να βγαλουμε τα ματια μας πιστευοντας οτι η τσιμεντοποιηση της ακτης της Πελεκουδας στη πλευρα του κολπου των ΠΟΛΛΩΝΙΩΝ ειτε του ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ θα προσελκυσει επισκεπτες και θα φερει αναπτυξη.
    Δεν νομιζω οτι υπαρχουν επισκεπτες που να προτιμουν να τσιμεντοποιηθει μια ακτη και το φυσικο αναγλυφο της για να περπατησουν πανω στη πλακοστρωμενη αυτη επιφανεια για να απολαυσουν τη θεα μιας θαλασσας με κοτερα που σιγα σιγα απο τη ρυπανση θα θυμιζει ΠΑΣΑΛΙΜΑΝΙ και να μην προτιμουν να την αισθανονται ζωντανα στα ποδια τους περπατωντας διπλα της να τους βρεχει,να την μυριζουν να την αφουκραζονται.
    Εαν υπαρχουν τετοιοι επισκεπτες θα πρεπει να ειμαστε σθεναροι και σταθεροι στις επιλογες μας οτι δηλαδη δεν απευθυνομαστε σε τετοιους αλλα σε αυτους που οταν θα φυγουν απο το χωριο μας θα εχουν την αισθηση της ελλειψης του και της αναγκης να ξαναρθουν να μας επισκεφθουν και να εχουν τη σιγουρια οτι δεν θα τους απογοητευσουμε.
    Αστειζομενος καποια στιγμη ειπα οτι ποιο οικονομικο θα ηταν να αγοραζαμε ενα HOVERCRAFT και τμημα γης για να ”ΠΑΡΚΑΡΕΙ”οταν θα βγαινει απο τη θαλασσα προκειμενου να συνδεομαστε με τη Κιμωλο παρα να καταστρεψουμε το χωριο μας μονοι μας με αφορμη την πραγματικη αναγκη της ασφαλους προσδεσης της παντοφλας.
    Η Κιμωλος δεν θα αναπτυχθει ουτε γιατι βρισκεται στη σκια της Μηλου ουτε γιατι θα υπαρχουν δυο λιμανια για να δενει η παντοφλα αλλα γιατι πρεπει να πιστεψουν οι ιδιοι οι Κιμωλιατες οτι το νησι τους αξιζει να το επισκεφτει καποιος γιαυτο που ειναι και οχι ως δευτερη επιλογη μετα τη ΜΗΛΟ.
    Ουτε η ΑΝΤΙΠΑΡΟΣ ουτε τα ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ αναπτυσονται γιατι ειναι στη σκια ειτε της Παρου ειτε της Ναξου αλλα γιατι πραγματικα το αξιζουν.
    Τελειωνοντας θελω να παρατηρησω οτι στους υπογραφοντες υπαρχουν και ανθρωποι που καποια στιγμη υποστηριζαν σθεναρα την δημιουργια του λιμανιου στο ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ.
    Μηπως μια αυτοκριτικη τους βοηθησει περισοτερο και πιο γρηγορα στη συνειδητοποιηση ακομα αυτων που πιστευουν στην ”αναπτυξη” λογω του λιμανιου;
    Ποιοι εχουν ιεραρχησει οτι για την αναπτυξη της Μηλου και της Κιμωλου το υπαριθμον ενα προβλημα που πρεπει να αντιμετωπιστει ειναι η προσδεση μιας παντοφλας στα Πολλονια και οχι τα ασφαλη και γρηγορα πλοια με αξιοπιστα και τακτικα δρομολογια συνδεσης των νησιων αυτων ειτε με τον Πειραια ειτε με τα αλλα νησια και ενα αεροδρομιο με μεγαλυτερες δυνατοτητες προσαπογειωσεων και μεταφορας επισκεπτων,η αντιμετωπιση της συγκεντρωσης και διαθεσης των λυματων(δικτυα,βιολογικοι καθαρισμοι) για να εκλειψει η υποκριτικη σταση πολιτων και αρχων οτι εχουμε στεγανους βοθρους και δεν ρυπαινεται η θαλασσα και ο υδροφορος υπογειος οριζων,αναδειξη χωρων ιδιαιτερου φυσικου καλλους και ενδιαφεροντος ,ειδικες διαδρομες περιηγησεων και πολλα αλλα.

    Reply

Leave a Comment

Milosvoice.gr 2013

Latest Tweet: Δυο οι υποψήφιοι δήμαρχοι στην Κίμωλο http://t.co/s1LhVM7Iiu
20 people follow milosvoice

Contact Me:

Name:

Email:

Verification Image

Enter number from above: