Αναβρασμός για την τουριστική καμπάνια που η Πάρος έγινε Μήλος !

 

Σάλος και σφοδρή αντιπεράθεση έχει ξεσπάσει στην Πάρο ότι το πρόγραμμα προβολής του Δήμου Πάρου είναι αντιγραφή από τη Μήλο από πέρσι. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα:

Xθές (1/11/2018), ο “Fileleutheros.net”, αποκάλυψε το έγγραφο-ντοκουμέντο (http://fileleutheros.net/main/2018/11/1/–4) που απευθύνονταν στον δήμο Πάρου, σύμφωνα με το οποίο τα πνευματικά δικαιώματα της τουριστικής προβολής για το Πάσχα 2019 ανήκαν στον δήμο Άνδρου! Όλα αυτά διότι οι «υπεύθυνοι» της εταιρείας συμβούλων δεν μπήκαν καν στον κόπο μετά το copy-paste, να αλλάξουν τα απαραίτητα. Τα πάντα copy-paste τα πάντα ίδια για όλα τα νησιά, ακόμα και τα ανταγωνιστικά μεταξύ τους!

Σύμφωνα με τον ίδιον τον δήμαρχο Πάρου, Μ. Κωβαίο, σε δηλώσεις που είχε κάνει προ τεσσάρων ετών είχε πει ότι η εταιρεία συμβούλων δεν ήταν η σωστή, γιατί συνεργάζεται και με άλλα νησιά και αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αντιγραφή των προτάσεων από το ένα νησί στο άλλο.

Χθες, στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου δήμου Πάρου, η δημοτική σύμβουλος, Μαρία Χανιώτη, αποκάλυψε κάτι ακόμα, σχετικά με την τακτική αντιγραφής για όλα τα νησιά που ακολουθείται από την εταιρεία συμβούλων.

Η κ. Χανιώτη είπε: «Μιλώντας για το πνεύμα κόπωσης και προχειρότητας που σας διακατέχει με αποτέλεσμα να αντιγράφετε βιαστικά τις κινήσεις άλλων προορισμών και όχι να δημιουργείτε πρωτότυπες ή να τις προσαρμόζετε έστω στα χαρακτηριστικά τις Πάρου, με θλίψη παρατηρούμε πως ιδέες της ενότητας αυτής όπως οι προτεινόμενες συνεργασίες με το Russian Culinary Association, τη Red Bull, τον σεφ κ Καλομπάρη, το επεξηγηματικό κείμενο για τους «διασπορίτες», και τις επαφές με λέσχες φιλίας του δήμου Αθηναίων έχουν επαναληφθεί στο πρόγραμμα προβολής του Δήμου Μήλου για το 2018 και μάλιστα με την ίδια διατύπωση! Παραθέτω το link (….)».

https://www.timesnews.gr/dimos-milou-programma-touristikis-provolis-gia-2018/

Ο κ.Νότης Μαρτάκης μετά το δημοσίευμα και τις αντιδράσεις από την Πάρο απαντάει στο Cyclades24.gr

Μετά το σάλο που δημιουργήθηκε εξαιτίας δημοσιευμάτων που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, περί copy Paste της Τουριστικής προβολής της Πάρου, ο πρόεδρος του ομίλου και ιδρυτής της εταιρίας MTC GROUP, Νότης Μαρτάκης, μιλάει στο Cyclades24.gr και δίνει διευκρινήσεις, τονίζοντας την απογοήτευση του και την πικρία του, αφήνοντας έμμεσα να εννοηθεί ότι πίσω από τα δημοσιεύματα κρύβονται πολιτικά παιχνίδια ελέω εκλογών.

Ο επιτυχημένος επιχειρηματίας κ. Μαρτάκης, θέλησε να ξεκαθαρίσει και να δώσει τέλος, στα κακώς κείμενα…

Δείτε τι καυστική δήλωση του στο Cyclades24.gr:

Αγαπητέ κύριε Σόλαρη,

Σας ευχαριστώ θερμά για την προθυμία σας να βοηθήσετε στην αποκατάσταση άδικων επιθέσεων που δέχτηκα με αφορμή πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στην Πάρο όπου κάποιοι καραδοκούντες βρήκαν την ευκαιρία να ακυρώσουν όσα ο Δήμος και η εταιρία μου πετύχαμε και εφέτος όπως άλλωστε τις προηγούμενες χρονιές σε επίπεδο αναγνώρισης του προορισμού και προσέλευσης τουριστών.

Εξηγούμαι καταρχήν για τη δουλειά μου: η εταιρία μου MTC GROUP που μάλιστα φέτος γιορτάζει τα 20 χρόνια λειτουργίας της εξειδικεύεται στη διαχείριση τουριστικών προορισμών. Στη διάρκεια όλων αυτών των ετών συνεργαστήκαμε με αρκετούς Δήμους μεταξύ των οποίων η Μύκονος, η Πάρος η Μήλος, η Άνδρος η Τήνος, η Σέριφος , η Αστυπάλαια, η Ερμιονίδα, η Κόρινθος κλπ. Ταυτόχρονα, έχω την τιμή προσωπικά να είμαι ο επιστημονικός συνεργάτης της ΚΕΔΕ στα θέματα τουρισμού και ως καθηγητής τουριστικών σπουδών να διδάσκω στο Μητροπολιτικό Κολέγιο για το πρόγραμμα του Quenn Margaret University του Εδιμβούργου.

Η σαρανταπεντάχρονη θητεία μου στον τομέα της επικοινωνίας και που τουρισμού με όπλισε με εμπειρίες αλλά και ανοχή σε άδικες κριτικές και επιθέσεις όντας στη μέγγενη του ανταγωνισμού αλλά και της αντιπολιτευτικής διάθεσης κάποιων δημοτικών παραγόντων που στο πρόσωπό μου επιχειρούσαν να πλήξουν τις Δημοτικές Αρχές με τις οποίες συνεργαζόμουν. Αυτό συνέβη και τώρα με κάποια σχόλια και αναρτήσεις σε ειδησεογραφικό site της Πάρου που εξειδικεύεται στον καταγγελτικό λόγo ανεξάρτητα αν αυτός εδράζεται σε γεγονότα ή σε εμπάθειες.

Εξηγούμαι: Δουλειά κάθε εταιρίας Συμβούλων τουρισμού είναι να εντοπίζει ευκαιρίες προσέγγισης των αγορών, να συνάπτει συμμαχίες για την προσέγγιση αυτή και να εισηγείται δράσεις τις οποίες είτε υλοποιεί είτε υποδεικνύει άλλους φορείς για την υλοποίησή τους με βάση την εμπειρία και την εξειδίκευση που έχουν. Ταυτόχρονα, χρέος μας είναι να δημιουργούμε συνθήκες εξοικονόμησης κόστους αν η υλοποίηση απαιτεί έξοδα που δεν μπορεί να ανταποκριθεί ένας Δήμος μόνος του.

Στο πλαίσιο αυτό συνάπτονται συνέργειες με άλλους Δήμους όπου η δράση κρίνεται ότι θα έχει κοινά οφέλη. τέλος, οφείλουμε να μελετάμε το προωθητικό υλικό και να προτείνουμε είτε τον εμπλουτισμό του είτε τη βελτίωσή του. Το γεγονός λοιπόν ότι προτείνουμε τη συμμετοχή σε εκθέσεις, την παραγωγή οπτικοακουστικών μέσων, φυλλαδίων κλπ όπου χρειάζεται, δεν σημαίνει ότι αντιγράφουμε και κάνουμε Copy paste προτάσεις όπως κάποιοι αφελώς μας κατηγόρησαν.

Γιατί, απλούστατα, μπορεί τα εργαλεία να είναι τα ίδια, το περιεχόμενο όμως αλλάζει και εκεί είναι η βασική συνεισφορά του Συμβούλου. Να εντοπίσει και να υποδείξει ποια είναι εκείνα τα στοιχεία του τουριστικού προϊόντος κάθε προορισμού που πρέπει να αναδειχθούν. στο πλαίσιο αυτό υποδείχτηκε στην Πάρο, όπως και στην Άνδρο και στη Μήλο η δημιουργία video για την καταγραφή των εκδηλώσεων του Πάσχα που ασφαλώς διαφέρουν σε κάθε προορισμό.

ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΡΟΤΕΙΝΑΜΕ ΟΧΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ. Το ίδιο κάνουμε και για τις εκθέσεις. Το ότι δηλαδή στα ετήσια προγράμματα προβολής προτείνουμε τη συμμετοχή στις ίδιες εκθέσεις αποτελεί αντιγραφή; Εννοείται ότι διαφορετικές κατευθύνσεις δίνουμε σε κάθε εκθεσιακή συμμετοχή και σε κάθε προορισμό ανάλογα με τα στοιχεία που κρίνουμε επίκαιρα για ανάδειξη. Η ευκαιρία να βάλουν οι επικριτές μας ακόμα και τις ..καμπάνες να ηχήσουν από τη χαρά ότι μας ανακάλυψαν ως αντιγραφείς ήταν ότι από λάθος , η πρόταση της εταιρίας οπτικοακουστικών μέσων για την παραγωγή του video, αντί να απευθυνθεί στον Δήμο Πάρου απευθύνθηκε στο Δήμο Άνδρου.

Σοβαρή παράλειψη που χαροποίησε όσους μας περίμεναν στη γωνία και βρήκαν το πολυπόθητο ψεγάδι που εναγωνίως αναζητούσαν. και επαναλαμβάνω: Υποδείχτηκε ένα εργαλείο.το περιεχόμενο εκ των πραγμάτων θα ήταν διαφορετικό αφού διαφορετικό είναι σε κάθε τόπο. Η «ανακάλυψη» έβγαλε και άλλο «λαυράκι» Τη θεωρία μου που είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ για τους Διασπορίτες, μια νέα μορφή τουρισμού που προκλήθηκε από τους νέους κυρίως Έλληνες που αναζήτησαν δουλειά στο εξωτερικό και ζουν πλέον εκεί αλλά κάθε χρόνο έρχονται για διακοπές στην Ελλάδα. Είναι μια νέα μορφή εισερχόμενου τουρισμού που προέρχεται απο τον εσωτερικό τουρισμό αφού αφορά Έλληνες και μάλιστα ούτε καν ομογενείς.

Είχα χρέος να το προτείνω σε όλους. και για να μην ψάχνονται όσοι με έχουν βάλει στο μικροσκόπιο τους διευκολύνω λέγοντας ότι το έχω υποβάλλει και στην ΚΕΔΕ για περαιτέρω αξιοποίηση. Το ίδιο έκανα με τη γνωστοποίηση σε όλους ότι στη Βαυαρία το τέλος διανυκτέρευσης αποδίδεται ως voucher στους επισκέπτες για δωρεάν χρήση των μέσων μεταφοράς, πράγμα που πρότεινα να εξεταστεί σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ. Είναι μήπως και αυτό αντιγραφή; Δεν οφείλουμε να βλέπουμε βέλτιστες πρακτικές και να τις υιοθετούμε; Αυτή δεν επίσης η δουλειά ενός Συμβούλου που χάρη στις διεθνείς διασυνδέσεις του μαθαίνει νέα και προσαρμόζει πρακτικές;

Λυπάμαι που κάποιοι στο όνομα προεκλογικών σκοπιμοτήτων δημιουργούν δυσάρεστες καταστάσεις και μάλιστα σε βάρος επαγγελματιών που η μόνη περιουσία είναι η φήμη τους.

Με ικανοποιεί βέβαια ότι ασχολούνται σε κάθε ευκαιρία μαζί μου και με την εταιρία μου, γιατί αυτό σημαίνει ότι υπολογίζουν τη δουλειά που κάνουμε. Πώς άλλωστε θα είχαμε επιβιώσει επί είκοσι χρόνια εάν αυτή η δουλειά δεν είχε αξιολογηθεί με θετικά πρόσημα, πολύ περισσότερο που σε πολλούς προορισμούς όπως και στην Πάρο η επιλογή για τη συνέχιση της συνεργασίας έγινε και μετά την αλλαγή της Δημοτικής Αρχής.

Θλίβομαι όμως ταυτόχρονα διαπιστώνοντας ότι όσο η άγνοια θα εξακολουθεί να συμμαχεί με την εμπάθεια, η ανοησία θα παραμένει αήττητη..

 

SHARE